røykeslutt

alt som ikke har med andre emner og gjøre,
   Bookmark and Share

røykeslutt

Innlegg jon » 19 Nov 2010, 20:06

Hei jeg tenkte for å sette litt press på meg selv så måtte jeg gå ut offentlig med mitt forsøk på røykeslutt. Har røkt i 8 år. Forsøkt 3 ggr. tidligere å slutte.

Første gang klarte jeg 3 mnd. De to andre forsøk har vart kun i 1 uke hver gang.

Mitt største problem er hva man gjør på en fisketur uten sigaretter ? Da skjer det. Min kamerat har selvsagt tatt med seg dobbel dose da han regner med at jeg vil sprekke!

Jeg skal ihvertfall forsøke 100 % denne gangen.
jon

Re: røykeslutt

Innlegg Evelen » 20 Nov 2010, 05:23

Høres bra ut, det viktigste er vel å ikke ha røyk tilgjengelig slik at det bare er å gå å hente den.
Men, ikke avhengig av noe selv så ingen erfaring med slutting ;)
- vi lager ikke musikk, vi lager penger -
| Last.FM | Twitter | YouTube |
Brukerens avatar
Evelen

Innlegg MissDakotadoll » 22 Nov 2010, 20:21

Høres bra at du slutter!:)
Tenk på alle de gode grunnene til at det er lurt å slutte!;) Du kan jo ta frem en spare bøsse å hive på penger, som du egentlig skulle brukt på røyk og på den måten kan du spare til noe du ønsker deg?:) Som belønning på at du har sluttet å røyke liksom.
Vet ikke om du har prøvd nikotin tyggis? Kanskje det kan funke? Jeg har ikke erfaring med å slutte å røyke selv, men erstatt røyken med noe. Kjærlighet på pinne? Den har du jo nesten samme fasong som en røyk?
Lykke til!:D
The spaces between your fingers were created so that another's could fill them in<3
Brukerens avatar
MissDakotadoll

Innlegg Arne » 23 Nov 2010, 01:21

Vil ikke anbefale nikotintyggis, man blir rett og slett avhengig av den isteden for røyken.
Brukerens avatar
Arne

Gå til Off-Topic

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester