Vel, danne gangen er det en vervekonkurranse, altså få inn folk på dette forumet.
Du skal verve minst 5 stykker.
Kriteriene for de vervede er at dem er fra sørlandet, og at dem lager minst ett inlegg i forumet, av en viss kvalitet, da mener jeg ikke superserriøst, men ikke bare "ok", "lol", "hehe" eller noe slikt.
De vervede må også sende meg en PM hvor det står "Jeg er vervet av <nick>" eller liknende.
Det gjelder selvsagt ikke dem som er vervet hittil, men dem som registrerer seg fra og med nå (28 juli-->)
PS: Meningen med denne konkurransen er og få mer aktivitet i forumet, så og invitere mora di som sansynligvis aldri vil skrive noe mer her er egentlig lite nødvendig. Prøv og inviter noen som ihvertfal har interesse av og skrive litt på et forum av og til.
Alle som har invitert 5 medlemmer som oppfyller overstående kriterier blir med i trekningen av premien som står under her.
Konkurransen stopper 7. august, dvs rett over ti dager til, om jeg ikke regner feil.
Premier vil ikke bli utdelt om det er under 3 som deltar.
Ved misstanke om juks (f.eks at du selv registrerer mange kontoer) vil du bli diskkvalifisert.
Premie:
Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle
Sendes Kostnadsfritt og fraktfritt i posten!
- Blåtann V2.0 Klasse
- Maksimum signallengde: 100 meter
- Skal fungere ihvertfal i XP og Vista

PS: Den er selvsagt ny, det er ikke den brukte som er på bildene over